Kas īsti ir Digitālās izkārtnes?
Digitālās izkārtnes ir īpaši efektīvs komunikācijas rīks ar Jūsu mērķa auditoriju. Digitālās izkārtnēs izmantojam augstas kvalitātes un ilgmūžīgus komerciālās sērijas TV paneļus, kas pārdomāti uzstādīti publiskās vietās un paredzēti jūsu sagatavotās informācijas attēlošanai. Ekrāni ir ar augstu krāsu spilgtumu un košu krāsu gammu, tie ir paredzēti nepārtrauktai darbībai ar rūpnīcas nodrošinātu garantiju juridiskām personām līdz 3 gadiem.
Ikviens būs pamanījis, ka digitālās izkārtnes arvien straujāk aizstāj drukātos medijus – afišas, plakātus, izkārtnes, informatīvās tāfeles, ziņojumu dēļus u.c. informācijas pasniegšanas avotus. Šāda attīstības tendence ir likumsakarīga un pilnībā atbilst mūsdienu cilvēka informācijas uzņemšanas ieradumiem. Mūsdienās teju ikviens no mums ir pieradis informāciju iegūt no viena vai otra veida ekrāna.
Ieviest digitālās izkārtnes drukāto mediju vietā nav gaumes jautājums, bet gan finansiāli un ekonomiski pamatots solis uzņēmējdarbības veicināšanai. Uzstādot digitālās izkārtnes, tā ir vienreizēja investīcija, kas sniedz regulāru atdevi atkarībā no pielietojuma.
Ir izpētīts, ka digitālās izkārtnes cilvēki pamana četrreiz biežāk kā drukātos medijus, kā rezultātā informatīvais materiāls sasniedz daudz lielāku mērķa auditoriju, lai arī kur ekrāns būtu uzstādīts.
Ieguvumi uzstādot informatīvos ekrānus
Ikviena uzņēmējdarbības nozare var iegūt priekšrocības, ko sniedz digitālās izkārtnes. Zemāk uzskaitīti vien daži digitālo izkārtņu lietošanas piemēri:
- Mazumtirdzniecība, izklaides industrija (kafejnīcas, bāri, restorāni, ātrās ēdināšanas iestādes) – reklāmas akciju organizēšana, klientu informētība, reklāmas lauku tirgošana preču vai pakalpojumu sniedzējiem;
- Uzņēmumu iekšējā un ārējā komunikācija – efektīvs un koordinēts komunikācijas kanāls ar uzņēmuma darbiniekiem/viesiem/klientiem;
- Dizaina elements noskaņas radīšanai – skatlogu noformējums vai uzgaidāmo telpu dizaina elements, kas akcentē iestādes vizuālo noformējumu, neļauj klientiem garlaikoties gaidot rindās vai mudina tos veikt vienu vai otru darbību;
- Atgriezeniskā saite ar darbiniekiem/klientiem – izmantojam skārienjūtīgus ekrānus, lai sniegtu un saņemtu informāciju no to lietotājiem
Kādā no nākošajiem rakstiem apkoposim faktus no aptaujām/pētījumiem, kurus veikuši dažādi Eiropas un ASV uzņēmumi, lai izvērtētu tā saucamo ROI (Return-On-Investment jeb latviešu valodā – atdevi no ieguldījuma) ieviešot Digitālās izkārtnes.
Esi ieinteresēts?
Sazinies ar mums e-pasta formā (info@signo.lv) vai telefoniski pa tālruni +371 29165189 un sniegsim atbildes uz visiem neskaidriem jautājumiem.